kamO baeK jikA kLik

Monday, December 5, 2011

posto ke photo???



I L.O.V.E MA FAMILY very2 munchy..haahaha...

saya kim dak baek





arwah ibuku yang tersayang

mek beloh abah

mek beloh umi

abe joe n isteri

hero2 abe joe
ammar haziq

amir 

irfan

abe nan n isteri

hero abe nan

puteri2 abe nan

kakak n hubby

urusan kim ramli

nur hamizah

adek bani

member2 dikala susah n senang
me n kak maria

awatif

me n kak dila

kak maria.ira,k.dila,k.rfa n ilah

taqim-nik-tin-farah-aku

me n kak chan

yed-shankar-umi-aku

me n umi

wif cik zaa

me n kak dib

sarah-aju-ayu-aku

me n naa

aju n cik zaa

umi-lani-aku

team 1/08

dek jah-cda-aku

aku-k.fa-k.dib-ira

praktikal

wif miz gun

aku-cik husna-cik zaa

team new baby jm 2010

kak yus-umi-kak lili

kak fida-zaa-kak chan

aku n ju





1 comment:

  1. wah.....menarik....suko2..glamor i d belOg u..hahahaha..TimQiU..muahhahahah!!!

    ReplyDelete