kamO baeK jikA kLik

Wednesday, February 23, 2011

aku dan pc baru



salam sumer..saya nur hakimah binti ramli(nama penuh kimah dak baek),merasakan ari nie sgt gumbira coz dapat gok memiliki sebuah pc iaitu komputer sendiri(setelah sekian lama asyik duk pinjam y za punyer jer)..saya telah memasang niat lama da nk memilikinyer..adenyer kakak tersayang(nur hanisah bt ramli) dapat gak saya membelinyer even kakak demam that day..tenkiu2 kakak...

even saya timggal kat sg.buloh,rela g bli kat shah alam..harganyer ley kurang..kedai punyer pekerja pn ok..dpat speaker,tempat mouse  n headphone tukar free...cuma xdpt transfer lagu,video coz masa mencembururkan saya....labornyer kata len kali datang untuk masuk lagu pn ley...
happy sgt2 ...

pc da ada,so, broadnd pn kne da gok br complete..saya ingat nk p1 tapi no coverage la plak(sedey sgt2)..tp nk uat cmne saya amek line maxis(orang kata maxis ag laju dari celcom)..so,ak cuba dlu la...baliknyer..saya,kakak y demam serta za housemate kene la angkat pc ak...

terima kasih sumer yang tolong aku ngan pc baruku...huhuk....


No comments:

Post a Comment