kamO baeK jikA kLik

Thursday, February 24, 2011

kami kaki jalan


salam semua..salam 1 malaysia..pe kaba ari nie?saya?ngantuk...huhuk..coz xtdo ag pas kije mlm...nk tdo tp cm syok plak men blog nie...sampai bemde len pun xley uat...

ari nie saya nak kongsi hobi saya iaitu window shopping n kaki jalan..yelah orang cakap jauh perjalanan luas pemandangan.betul x?heheh...sampai laki saya pun bising coz asyik menghadap bende 2 jer.hehehe...

beberapa minggu lepas,kitaronk xplaning pn nk g ikea..ingat nak g jalan the curve window shopping..tup tup sampai ikea coz teringin nk makan meatball y saya n kakak suker...
last2 melekat terus kitorank kat sana.shopping smpai rm100.yelah,bende kecik2 pn puluh2 da..xde da y sen2 skanrk nie...

even saya ,za  n kakak jer yang g tp bez coz kitornk apy sgt2...lma saya amek masa u uat blog kaki jalan nie coz duk cbuk ngedit pix dlu..orang cakap smbil blaja uat pix ag menarik...


budak kaki jalan..da xtoleh orang kat blakang nie


saya ingat ag masa nie,za malu2 nk amek pix nga kete bomba nie

saya pn join gak ber gambar

kakak y terpaksa melayan orang kuat posing nie..layanzz

signboard ikea pn jadik la


bez memory coz dapat knl nga za...

ase nak baring jer kat tilam 2

pix y xde motifnyer but nice

cun x amek pix cmnie?hahaha

kuat posing tol

suker pix nie..comei

No comments:

Post a Comment